UGather

Adds zones, permissions, and other options to modify gather rates!

Total Downloads: 6,540 - First Release: Mar 14, 2016 - Last Update: Apr 28, 2018

5/5, 19 likes
  1. Still reminded me that I have no jurisdiction.
     
    Last edited by a moderator: Mar 17, 2016
  2. Odd, works for me when I try it, have you downloaded the most recent version?
     
  3. I am sure that with the latest version
     
  4. Ill take a second look at it a bit later tomorrow as i've been busy lately.
     
  5. ребят у меня не работает выдача админа. кто знает что делать?
     
  6. Я работаю над решением этой проблемы , это, кажется, прослушивают
    : English Version:"I am working on a solution to this problem, it seems to be bugged"
     
  7. Какая ошибка хоть?
     
  8. это проблема авторизации . она будет исправлена в ближайшее время
     
  9. Нашел различия в плагине (I'm found differences in the plugin):

    permission.RegisterPermission("igather.admin", this);

    if (permission.UserHasPermission(player.userID.ToString(), "pgather.admin"))

    Видимо проблема в этом (Maybe this is problem)?
     

  10. да, это проблема, которую я буду это исправить в ближайшее время ! :П
     
  11. Чтобы быстро исправить ошибку, автозаменой в плагине поменяй phather на igather.
     
  12. всё. админка заработала. как увеличить рейты определенной группе?
     
  13. никоим образом в настоящее время не добавит в ближайшее время
     
  14. в заголовке сказанно что если томми вип то ему можно увеличить рейты. подскажите пожалуйста как?
     
  15. Пока никак. Придется немного подождать.
    [DOUBLEPOST=1458214379,1458206775][/DOUBLEPOST]Hm. Error in console:

    [Error] Failed to call hook 'OnDispenserGather' on plugin 'IGather v0.0.5' (KeyNotFoundException: The given key was not present in the dictionary.)

    Multipliers do not work.

    And I'm a little modified plugin. Add permission support. Change:

    Code:
            void LoadDefaultConfig()        {            Puts("Creating a new config file");            Config.Clear();                      Config["DefaultQuarryRate"] = 1;            Config["DefaultResourceRate"] = 1;            Config["DefaultCollectable"] = 1;            Config["VipQuarryRate"] = 5;            Config["VipResourceRate"] = 5;            Config["VipCollectable"] = 5;                      Config.Save();        } 
    Code:
            void OnPlayerInit(BasePlayer player)        {            if (permission.UserHasPermission(player.userID.ToString(), "igather.vip"))            {                if (!storedData.Users.ContainsKey(player.userID)) InitUserDataVipNew(player);                else InitUserDataVip(player);            }            else            {                if (!storedData.Users.ContainsKey(player.userID)) InitUserDataNew(player);                else InitUserData(player);            }        }               private bool InitUserDataNew(BasePlayer player)        {                storedData.Users.Add(player.userID, new UserInfo());                storedData.Users[player.userID].Name = player.displayName;                storedData.Users[player.userID].PlayerQuarry = Convert.ToInt32(Config["DefaultQuarryRate"]);                storedData.Users[player.userID].ResourceRate = Convert.ToInt32(Config["DefaultResourceRate"]);                storedData.Users[player.userID].CollectableRate = Convert.ToInt32(Config["DefaultCollectable"]);                SaveData();                return true;         }
            private bool InitUserData(BasePlayer player)        {                storedData.Users[player.userID].PlayerQuarry = Convert.ToInt32(Config["DefaultQuarryRate"]);                storedData.Users[player.userID].ResourceRate = Convert.ToInt32(Config["DefaultResourceRate"]);                storedData.Users[player.userID].CollectableRate = Convert.ToInt32(Config["DefaultCollectable"]);                SaveData();                return true;         }
            private bool InitUserDataVipNew(BasePlayer player)        {                storedData.Users.Add(player.userID, new UserInfo());                storedData.Users[player.userID].Name = player.displayName;                storedData.Users[player.userID].PlayerQuarry = Convert.ToInt32(Config["VipQuarryRate"]);                storedData.Users[player.userID].ResourceRate = Convert.ToInt32(Config["VipResourceRate"]);                storedData.Users[player.userID].CollectableRate = Convert.ToInt32(Config["VipCollectable"]);                SaveData();                return true;         }
            private bool InitUserDataVip(BasePlayer player)        {                storedData.Users[player.userID].PlayerQuarry = Convert.ToInt32(Config["VipQuarryRate"]);                storedData.Users[player.userID].ResourceRate = Convert.ToInt32(Config["VipResourceRate"]);                storedData.Users[player.userID].CollectableRate = Convert.ToInt32(Config["VipCollectable"]);                SaveData();                return true;         }
    Code:
            void LoadPermissions()        {            permission.RegisterPermission("igather.admin", this);            permission.RegisterPermission("igather.defaultall", this);            permission.RegisterPermission("igather.default", this);            permission.RegisterPermission("igather.set", this);            permission.RegisterPermission("igather.setall", this);            permission.RegisterPermission("igather.gatherp", this);            permission.RegisterPermission("igather.vip", this);                }  
    If player (or group) have permission igather.vip, rate multiplier in data file change to the 5 (config file).

    Error fix not ready yet. I'm read code another plugin, but not find place of error. Any ideas?
     
  16. The key problem was because you were not added for sone reaason, just try rejoining.
     
  17. ты можешь сделать ВИП увелечение рейтов? был бы очень признателен и отблагодарил бы деньгами
     
  18. Rejoining? I don't quite understand. You can explain for more detail? Or this post not for me? :)
    Maybe it is a conflict of plugins? GatherManager or zLevelsRemastered.
     
  19. Gathermanager will most likely cause a conflict, ZLevels shouldn't Basically what I meant was you didnt have a key in the dictionary cause your key got deleted some how. All you have to do is rejoin to fix.
    [DOUBLEPOST=1458237479][/DOUBLEPOST]I'll add a VIP system soon, it will be custom groups though.
     
  20. DylanSMR updated IGather with a new update entry:

    0.0.6